Strona główna Technologia Nowe poziomy w Sonic X Shadow Generations są zaskakująco kinowe

Nowe poziomy w Sonic X Shadow Generations są zaskakująco kinowe

11
0

Segi

Jeszcze w 2011 roku Pokolenia Sonica wpadł na wyjątkowy pomysł: połączenie klasycznej, bocznej wersji Sonica w 2D z jego nowoczesną, trójwymiarową wersją. Powstało zabawne połączenie dwóch różnych poziomów Sonic. Od tego czasu wiele się zmieniło. Z rokiem 2022 Granice Sonicaseria w końcu zrobiła kolejny krok, aby na przykład przejść do otwartego świata.

Teraz, Pokolenia Sonica powraca w wielkim stylu w wersji zremasterowanej na nowoczesne konsole. Jednak główną gwiazdą jest ponury Shadow the Hedgehog, który teraz dołącza do Sonica w nowo zapakowanym Pokolenia Sonic X Shadow. Tutaj, Pokolenia cieni działa jako całkowicie samodzielna przygoda, po raz kolejny zmieniając formułę Sonica – tym razem w ramach remasteru.

Digital Developments spędziło około 40 minut Pokolenia Sonic X Shadow na Letnim Festiwalu Gier. Z tego, co udało nam się zagrać, Pokolenia cieni to solidny dodatek do oryginalnej gry, zawierający zaskakująco kinowe momenty. I wydaje się, że zapożycza najlepsze aspekty Sonic Frontiers, łącznie z walką i prezentacją. To sprawia, że ​​jest to godny (i od dawna oczekiwany) następca samodzielnej przygody Shadow the Hedgehog z 2005 roku.

Wyścig kosmiczny

W cieniu połowa mojego demo, Zacząłem od House Colony Ark Act 1. Akcja rozgrywa się w przestrzeni kosmicznej, co już wyróżnia ją w remasterze. Poziom jest wykonany głównie w 3D, podobnie jak współczesne gry Sonic, i jest kompletny z typowymi panelami wspomagającymi i przesuwaniem szyn, których można się spodziewać po tej serii.

Pokolenia Sonica wprowadzono mechanikę wzmocnienia, dzięki której Sonic mógł zwiększyć metr, atakując wrogów i zbierając pierścienie, a następnie wyzwolić niszczycielski przypływ prędkości, który mógł zniszczyć wszystko na swojej drodze. Pokolenia cieni przywraca mechanikę Cienia, a także nową, zwaną Kontrolą Chaosu. Budując oddzielny licznik, Shadow może zatrzymać czas na około pięć sekund i zanurzyć ekran w upiornym zielonym odcieniu, aby wykorzystać nadlatujące obiekty, takie jak rakiety, jako platformy. Cień również pozostawia po sobie niebieski fantazmat za każdym razem, gdy wykonuje atak naprowadzający. Obydwa te aspekty pokazują, o ile fajniejszy jest od swojego niebieskiego odpowiednika.

Oko Zagłady w Pokoleniach Cienia.
Segi

W miarę przechodzenia przez akt 1 House Colony Ark, poziom w końcu uległ zniekształceniu. Rzeczywistość została wypaczona, gdy budynki przewróciły się do góry nogami. Dało to odlotowy efekt, przez który bieganie jest świetną zabawą. Czuje się jak coś z Lustrzanego Wymiaru z Filmy Doktor Unusual w kinowym uniwersum Marvela.

Na końcu poziomu przywitało mnie Oko Zagłady, jeden z największych wrogów Cienia. Podczas walki z minibossem udało mi się użyć ataków naprowadzających Cienia, aby odrzucić poplecznika robota oka w jego tarczę, ostatecznie powodując jego odwrót. House Colony Ark Act 1 to ekscytujący poziom otwierający, który dał mi mały przedsmak tego, czego możemy się spodziewać po projekcie poziomów w Pokolenia cieni. Gra podobno ma również centrum otwartego świata, podobne do Graniceale nie było tego w wersji demonstracyjnej.

Stary wróg powraca

Drugim poziomem Cienia, w który grałem, była walka z bossem przeciwko Biolizardowi Przygody Sonica 2, gigantyczny gad z drutami wystającymi z grzbietu. Moją uwagę przykuł tutaj jeden mały szczegół Pokolenie Cieniekrany ładowania. Mają stylizowany czerwono-czarny smak, dzięki czemu wyglądają dokładnie jak coś z zewnątrz Osoba. Niesamowicie tu pasuje, biorąc pod uwagę bardziej nerwową i buntowniczą osobowość Cienia.

Walka z bossem miała strukturę podobną do tej z Granice Sonica. Pierwszy etap był prosty i jedyne, co Cień musiał zrobić, to unikać trafienia, dopóki nie znalazł okazji do ataku na centralny rdzeń Biolizarda. Drugi etap był nieco trudniejszy, ponieważ Biolizardowi wyrosły dwa duże wyrostki i uderzył w ziemię, nieustannie wywołując fale uderzeniowe. Tutaj Cień musi poczekać, aż Biolizard utknie, a następnie zaatakować przydatki.

Biolizard powraca z Sonic Adventure 2.
Segi

To zaskakująco filmowe starcie. Biolizard chwyta się boku areny i zestrzeliwuje tonę kul energii. Naciskając przycisk Y na kontrolerze Xbox, Cień może wyczarować swoje Włócznie Chaosu, aby zestrzelić kule, budując swój wskaźnik Kontroli Chaosu. W pewnym momencie Biolizard tworzy gigantyczną kulę energii, która ma zmiażdżyć Cień. Używając Kontroli Chaosu, Cień może zatrzymać atak i rzucić go z powrotem w Biolizarda.

Tym ostatnim atakiem Shadow pokonuje Biolizarda przy dźwiękach gitar elektrycznych w tle. Jedna z głównych atrakcji Granice Sonica była ścieżka dźwiękowa i cieszę się z tego Pokolenia cieni powraca z kilkoma świetnymi utworami do posłuchania.

Poziomy cienia Pokolenia zapowiada się na zabawny powrót czarnego jeża – nawet jeśli nie wydaje się to nawiązywać do dziwnego tonu jego przygody z 2005 roku. Ten kultowy klasyk to dziwne uderzenie w „dojrzały” ton, uzupełnione bronią i przekleństwami. Na razie tych elementów tutaj nie ma, ale mam cichą nadzieję, że wrócą. Niech Cień znów powie „cholera”!

Pokolenia Sonic X Shadow ukaże się 25 października na PC, PS4, PS5, Nintendo Change, Xbox One i Xbox Collection X/S.

Zalecenia redaktorów






Źródło