Strona główna Technologia Nowe dowody wskazują, że Google, Microsoft, Meta i Amazon mogą podsłuchiwać Cię...

Nowe dowody wskazują, że Google, Microsoft, Meta i Amazon mogą podsłuchiwać Cię na Twoich urządzeniach

57
0

Firmy chcą wiedzieć, czego potencjalni klienci szukają w Internecie. Korzystając z tych informacji, mogą kierować do każdego użytkownika Internetu reklamę produktu lub usługi, która jest istotna dla tego, czego szuka.

Ale ludzie nie zawsze wykonują wyszukiwanie on-line wszystkiego, czego chcą lub potrzebują kupić. Co by było, gdyby te firmy mogły podsłuchiwać codzienne życie potencjalnych klientów i hiper-targetować ich reklamami opartymi na tym, czego szukają? rozmawiając o?

Według raportu firmy marketingowej Cox Media Group (CMG), gigant medialny, przedstawił ten pomysł potencjalnym partnerom reklamowym. 404 MediaSerwis informacyjny o technologii niedawno otrzymał od CMG pitch deck z listopada 2023 r., który szczegółowo opisywał usługę „Lively Listening” i sposób, w jaki może ona kierować reklamy na podstawie inteligentnych urządzeń, takich jak smartfony, inteligentne głośniki i inteligentne telewizory.

„Co by to oznaczało dla Twojej firmy, gdybyś mógł dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy aktywnie omawiają swoje potrzeby związane z Twoimi usługami w codziennych rozmowach?” – czytamy na początku Oferta sprzedaży CMG. „Nie, to nie jest Czarne lustro odcinek – to Voice Knowledge, a CMG ma możliwości, aby wykorzystać je na korzyść Twojej firmy.”


W dalszej części prezentacji wspomniano, że podsłuchiwanie użytkowników i zbieranie przez firmy danych jest zgodne z prawem.

„Straszne? Pewnie. Świetne do marketingu? Zdecydowanie” – głosi slogan sprzedażowy CMG.

W zeszłym roku 404 Media zgłoszono w sprawie promocji CMG Aktywne słuchaniewykorzystanie mikrofonów w urządzeniach inteligentnych do podsłuchiwania użytkowników w celu kierowania reklam. Outlet otrzymał pitch deck dopiero w zeszłym tygodniu.

Mashable Prędkość światła

Użytkownicy Internetu od dawna spekulowali, że firmy Huge Tech, takie jak Google, Microsoft, Amazon i właściciel Facebooka Meta, podsłuchiwały ich. A teraz mamy dowody na to, że zespół marketingowy CMG promuje ten rodzaj usługi reklamodawcom. Jak wskazuje 404 Media, CMG utrzymuje obecne lub poprzednie partnerstwa ze wszystkimi czterema tymi firmami Huge Tech.

Co więc się tu dzieje?

Huge Tech odpowiada na aktywne słuchanie CMG

Mashable skontaktowało się ze wszystkimi czterema firmami Huge Tech wymienionymi w raporcie 404 Media na temat prezentacji CMG Lively Listening. Otrzymaliśmy odpowiedź od wszystkich z nich – Meta, Amazon, Google i Microsoft. Każda firma złożyła oświadczenie, w którym zaprzeczyła współpracy z CMG w celu kierowania reklam w ten sposób.

„Meta nie używa mikrofonu telefonu do reklam i od lat jesteśmy o tym publicznie informowani” — powiedział rzecznik Meta w oświadczeniu udostępnionym Mashable. „Kontaktujemy się z CMG, aby uzyskać wyjaśnienie, że ich program nie opiera się na danych Meta”.

Meta poinformowała Mashable, że bada, czy CMG potencjalnie naruszyło warunki korzystania z serwisu Fb. Firma stwierdziła, że ​​podejmie działania, jeśli będzie to konieczne. Rzecznik przekazał również Mashable Put up z 2016 r. że Fb opublikował informację o tym, że firma nie wykorzystuje mikrofonów w telefonach użytkowników w celach reklamowych.

Amazon, Google i Microsoft również sprzeciwiły się jakiemukolwiek zaangażowaniu w technologię aktywnego słuchania CMG.

„Amazon Advertisements nigdy nie współpracowało z CMG w ramach tego programu i nie ma takich planów” – powiedział rzecznik Amazona portalowi Mashable.

„Wszyscy reklamodawcy muszą przestrzegać wszystkich obowiązujących praw i przepisów, a także naszych zasad Google Advertisements. Gdy zidentyfikujemy reklamy lub reklamodawców naruszających te zasady, podejmiemy odpowiednie działania” – powiedział rzecznik Google w oświadczeniu przekazanym serwisowi Mashable.

„Prowadzimy dochodzenie i podejmiemy wszelkie niezbędne działania zgodnie z naszą polityką” – powiedział rzecznik firmy Microsoft.

Choć wszystkie firmy, które odpowiedziały na ankietę, zaprzeczyły, że brały udział w programie reklamowym, obawy dotyczące prywatności w kontekście inteligentnych urządzeń domowych z pewnością pozostaną wśród konsumentów.



Źródło