NOWY JORK (CelebrityAccess) — Muzyka w centrum miasta ogłosił awans Dawid Driessen do roli Dyrektor Handlowy (dyrektor ds. komunikacji).
Na nowym stanowisku w Downtown Driessen będzie koncentrował się na zwiększaniu przychodów we wszystkich czterech działach firmy – wydawnictwie, dystrybucji, usługach dla artystów i wytwórni oraz tantiemach i usługach finansowych – jednocześnie zwiększając udział w rynku.
Będzie również koncentrował się na rozwijaniu oferty licencjonowania i partnerstwa Downtown, tworzeniu nowych możliwości generowania przychodów dla klientów oraz współpracy z wiceprezesem ds. strategii produktów i usług Downtown, Harmenem Hemmingą.
Ostatnio Driessen pełnił funkcję dyrektora ds. biznesowych w Downtown Music, ale podobną funkcję pełnił w FUGA, gdzie pomagał rozwijać działalność firmy, nadzorując jednocześnie całościową strategię komercyjną.
„Przywództwo Davida było kluczowym motorem sukcesu Downtown, a jego awans na stanowisko Chief Business Officer nastąpił w ekscytującym momencie dla firmy, po niedawnej integracji naszych operacji typu business-to-business i skoncentrowanych na twórcach w jedną firmę” — powiedział dyrektor generalny Downtown Music Pieter van Rijn. „Jego zaangażowanie na rzecz naszych artystów, klientów i partnerów DSP pozwala nam nadal odblokowywać wartość dla naszych wielu partnerów w globalnym przemyśle muzycznym”.
„Downtown nieustannie koncentruje się na łączeniu artystów z publicznością, dostarczaniu technologii i usług firmom muzycznym oraz upewnianiu się, że otrzymują zapłatę, na jaką zasługują, tak szybko, jak to możliwe. Brzmi to prosto, ale osiągnięcie tego wymaga mnóstwa ciężkiej pracy za kulisami” — powiedział David Driessen, dyrektor ds. handlowych w Downtown. „Kiedy artyści, wytwórnie i inni posiadacze praw ufają Downtown, wiedzą, że mają partnera, który jest głęboko zaangażowany w ich sukces”.