Artykuły Polski RAP DistrictAREA rekrutuje!

DistrictAREA rekrutuje!

KOMENTARZY:
Marcin Nowak Marcin Nowak, 14:35:16, 04 wrzesień '17r.

Wyślij swoje demo do DistrictAREA!

Każdego dnia znani lub mniej znani raperzy dzwonią lub wysyłają maile do różnych wytwórni w całym kraju. Większość z nich nigdy nie doczeka się jakiejkolwiek kontaktu albo będzie zbywana późniejszym terminem odpowiedzi. Tak naprawdę wygląda rzeczywistość dobijania się do polskich niezależnych wydawnictw hiphopowych. DistrictAREA od dzisiaj wyciąga rękę do wszystkich zainteresowanych profesjonalną promocją swojej muzyki.

Od dzisiaj na stronie www.districtarea.pl/label każdy chętny może wysłać swój materiał, który dotrze do właściwych osób i, w przypadku zainteresowania, będzie skutkował dalszymi krokami labelu w kierunku współpracy.  Formularz na stronie dostępny jest bezterminowo - co oznacza, że możesz wysłać swoje demo w momencie kiedy będziesz pewien, że nagrałeś coś, co ma szansę zrobić "boom" na scenie.

Obecnie warszawski label realizuje już jesienny harmonogram wydawniczy trwa preorder albumu Deep - Katarakta na www.deep52.pl), jednakże według wytwórni znajdzie się w nim jeszcze miejsce dla jednego albumu i wydawnictwa cyfrowego lub fizycznego. Formularz i akcja rekrutacji powstają głównie z myślą o wiosennym okresie wydawniczym.

Co może zaoferować DistrictAREA? "Jesteśmy w swoich działaniach bardzo elastyczni, dlatego nasza oferta może się mocno różnić, w zależności od poziomu rozpoznawalności i dokonań rapera. Jeżeli mówimy o zupełnie nieznanym raperze, który dopiero rozpoczyna swoją karierę, ale ma ogromny potencjał, to możemy porozmawiać o cyfrowym wydaniu i odpowiednim ograniu promocyjnym zarówno artysty jak i jego muzyki. Jeżeli z kolei skontaktuje się z nami raper, który sprzedawał swoje nielegale w ilościach kilkuset czy kilku tysięcy płyt, to zapewne będzie mogli porozmawiać o kolejnym nielegalu lub legalu. Wszystko zależne jest też od planów jakie uzgodnimy z artystą. Szukamy konkretnych raperów, klimatów i styli - nie zamykając się na ulicę czy newschool. Chcemy jednak, by raperzy wspierani przez DistrictAREA przekazywali ludziom coś więcej niż puste słowa. Podstawą jest autentyczność - tak zwane "wożenie się", chociaż dzisiaj bardzo popularne, nie jest czymś, co chcemy firmować." - mówi Maciej Dziedzic z DistrictAREA.

Przeczytaj więcej artykułów
e