|
|
| Autor |
Wiadomość |
eMniHa
Laik

|
Wysłany: 2012-01-30, 17:36
|
|
|
siema jestem MniH a dokładniej eMniHa jestem pisarzem poetą związany już raczej na zawsze z poezją
po prostu lubie pisać w tym sie odnajduje i lubie wysyłać moje wiersze w bito przestrzeń bo to sztuka |
|
_________________ zobacz to wszystko z realnej strony |
|
|
|
 |
repcaK
Laik

|
Wysłany: 2012-02-01, 13:19
|
|
|
| Witam. Jestem repcaK <-- czytać od tej ^^. Mam 19 lat skończone w styczniu. Jestem uczniem 3 klasy technikum (technik-informatyk). Tworze teksty od jakiegoś roku. Póki co nie mam żadnej nagrywki ;) |
|
_________________ Ja robie to co kocham,kocham to co robie,
Przelewam na papier to co mam najlepsze w sobie.
repcaK |
|
|
|
 |
Pucaaa
Laik

|
Wysłany: 2012-02-18, 13:12
|
|
|
Agnieszka ;p znajomi mówią na mnie puca ;)
małe miasto Kalisz ;< |
|
_________________ Breathin
 |
|
|
|
 |
GameRap34
Laik

|
|
|
|
 |
adas1221
Laik

|
Wysłany: 2012-02-26, 20:32
|
|
|
| Siemka jestem Adaś w grudniu kończę 18 lat beatboxuje i rapuje choć w tym drugim az tak dobrze mi nie idzie;p Chodze do ttechnikum morskiego w Szczecinie. Pozdrwiam. |
|
_________________ Każdy jest wyjątkowy lecz nikt nie ma tego co Ty PAMIĘTAJ wszystko przemija gdy po policzkach lecą łzy.. |
|
|
|
 |
Dzejkopp
Laik

|
Wysłany: 2012-03-26, 19:49
|
|
|
Pis Jou :)
nazywam się Kuba, właściwie Jakub, a jeszcze inaczej Dzejkopp :) Nawijam od 2010 roku, moje nagrywki można sprawdzić tutaj www.youtube.com/user/dzejkoppTV . masz pytania, czy coś ;D? gg: 40844426 |
|
_________________ Wiesz, że szybciej połączy Cie miłość z dziwką
Niż w naszym kraju, ten pierdolony hip-hop...
/ Dzejkopp.
http://www.youtube.com/user/dzejkoppTV |
|
|
|
 |
Śpiewak
Laik

|
Wysłany: 2012-04-18, 17:35
|
|
|